Subject: FW: Kuivhüdrandi rajamine Kärdla-Hausmaa-Lennujaama tee nr 12165 äärde
From: "Marika Koppel" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Nov 2024 16:38:21 +0200

Tere,

Palun Deltas registreerida ja suunata täitmiseks Kooskõlastus üksusele.

Lugupidamisega

Marika Koppel

Korrashoiuprojektijuht
Lääne osakond / Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus
Teehoiuteenistus
+372 5272923
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Martin Lauri <[email-masked]>
Sent: Friday, November 15, 2024 3:07 PM
To: Marika Koppel <[email-masked]>
Subject: Kuivhüdrandi rajamine Kärdla-Hausmaa-Lennujaama tee nr 12165 äärde
Importance: High

Tere!
Seoses Paluküla terviseraja olme- ja teenindushoone kasutusloaga soovib 
päästeamet, et rajaksime kuivhüdrandi.

Kõige sobilikum koht selleks oleks kunstlume tootmiseks mõeldud 
veereservuaari vahetus lähedus, et seda vett siis hüdrandis kasutada.

Olen visandanud kerge joonise. Vaata palun manust. Hüdrandi juurde rajataks 
siis ka ca 40m2 parkimistasku. Selleks, et seda rajada tuleb 5-7 puud sealt 
maha võtta. Sellest olen teavitanud ka RMK-d ja ootan nende poolset 
kooskõlastust.

Kuna hüdrant ja parkimistasku tulevad riigitee kaitsevööndisse, siis kas ja 
millised on transpordiameti poolsed nõuded nende ehituseks.

Lugupidamisega,

Martin Lauri

Hiiumaa Sport

+372 54516979

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.